giovedì 16 ottobre 2008

Ma bèra amor


Despuish l’Aup italiana a truvèrs vilas e monts e lanas
e dinc a la mar Grana que senhoreja ua sobirana
Entant de mila annadas qu’audin son arrìder de mainada
sas cantas encantadas sos mot d’amor de hemna tant aimada.
Jo que l’escotarèi com s’escota a parlar ua hada,
Jo que la servirèi dinc a la mea darrèra alenada,
un dia, un berròi dia tos coneisheràn ma sobirana.
Ma mair, ma sòr, ma hilha
Ma bèra amor qu’ei la lenga occitana.

Dopo le Alpi Italiane Attraverso città e monti e pianure e fino all’Oceano Atlantico regna una sovrana. Dopo mille anni risuona la sua risata di bimba, le sue canzoni ammalianti, le sue parole d’amore di donna tanto amata. Io, io l’ascolterei come si sta ad ascoltar palare una fata e la servirei fino al mio ultimo respiro. Un giorno, un bel giorno, tutti conosceranno la mia sovrana. Madre mia, sorella,figlia, il mio vero amore ch’è la lingua Occitana.

Nessun commento: